Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.09.2016. 13:34
Nabavka stomatološkog potrošnog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
87-1-1-118-3-91/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DOM ZDRAVLJA BIJELJINA
IDB/JIB 4400379180003
Kontakt osoba Sonja Grgić
Adresa Srpske vojske 53
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 415-111
Faks (055) 415-190
Elektronska pošta domzdravljabijeljina@gmail.com
Internet adresa www.dzbijeljina.com
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Bijeljina
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka stomatološkog potrošnog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Stomatološki potrošni materijal
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
26.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.9.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.9.2016. 10:30:00
Adresa i mjesto Dom zdravlja Bijeljina, Srpske vojske broj 53, Bijeljina.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može pruzeti na sljedeći način: u prostorijama Doma zdravlja Bijeljina ( sekretar za javne
nabavke), putem pošte ili putem e-maila. uz predhodno dostavljen zahtjev za dostavljenje TD i dokaz o uplati novčane
naknade za otkup TD. Računa za uplatu novčane naknade je 554-001-00003970-05, Pavlović internacional bank.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Stomatološki lijekovi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Stomatološki lijekovi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33141800-8 Zubarski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od zaključivanja ugovora
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 20,00 %
2 Cijena 60,00 %
3 Rok isporuke 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dom zdravlja Bijeljina
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Reagensi i potrošni materijal za opštu stomatologiju
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Reagensi i potrošni materijal za opštu stomatologiju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33141800-8 Zubarski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od zaključivanja ugovora
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 20,00 %
2 Cijena 60,00 %
3 Rok isporuke 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dom zdravlja Bijeljina
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Stomatološke plombe
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Stomatološke plombe
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33141810-1 Materijali za zubne ispune
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
22000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od zaključivanja ugovora
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 20,00 %
2 Cijena 60,00 %
3 Rok isporuke 20,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dom zdravlja Bijeljina
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
25.10.2016
-
25.10.2016
-
25.10.2016